[Gelistirici] Re: [Uludag-commits] r6535 - repos/pisi-x/src

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
16 Mar 2006 Per 20:03:13 EET

Ismail Donmez wrote:
> Perşembe 16 Mart 2006 19:28 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Orada yaptığı bir database'den birşey okunmak istendiyse daha önce cache'de
> var mı diye bakıyor ve databaseDirty flag False mu diye bakıyor ona göre
> işini yapıyor. Yani gereksiz yere cachelemek için database okuduğu falan yok.

Ok. Diger mesajlarimi okudun mu Ismail? Caching'e ilk seferde muhtemelen
hic gerek yok. Berkeley DB'nin caching alt-sisteminin bekledigin
performansa uyup uymadigini yahut gozlemledigin bottleneck'in tam
sebebinin giderilip giderilemeyecegini benim (daha onceden de) onerdigim
bicimde inceledin mi?

Saygilar,

--
Eray

PS: artik svn commit'ine de top post yapayim, code'un altina mi yazacaktim?