[Gelistirici] sürüm kritik hatalar.

Barış Metin baris at pardus.org.tr
14 Mar 2006 Sal 11:07:17 EET

Pazartesi 13 Mart 2006 23:37 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Commit ile birlikte.

Dün Çağlar, Onur ve Gürer ile konuştuğumuz düzenlemeleri yaptım. Bileşen
sorumlularını da ekleyeceğim. Önce ana bilşenlerin sorumlularını eklemek
istiyorum aslında.

Ana bileşenler için istekliler aşağıdaki gibi.

applications:
desktop: Barış
kernel: Çağlar
programming:
server: Erdinç, Bahadır, Ahmet
system: Çağlar

Paketler ile ilgili asıl sorumluluk paket geliştiricilerinde olacak tabi.
Bileşen sorumluları daha önce de söylediğimiz gibi, kendi bileşeni
içerisindeki alt-bileşenlerin ve paketlerin durumundan sorumlu olacak.
Paketler ile doğrudan ilgilenmek onun işi değil. Umuyorum, nispeten hafif bir
iş yani...

Depo sorumlusu şimdilik bir kişi, Çağlar. Fakat onun yanına da bir yardımcıya
ihtiyacımız var. Çağlar'a bu konuda ben yardımcı olabilirim diye umut
ediyorum.

--
Barış Metin