[Gelistirici] sürüm kritik hatalar.

Barış Metin baris at pardus.org.tr
13 Mar 2006 Pzt 23:37:12 EET

Pazartesi 13 Mart 2006 21:01 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Pazartesi 13 Mart 2006 12:08 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Böyle demiştim ama yapamadım. Bileşen listesi konusunda da gönderimi
> yapamadım. MAM'daki bağlantı sorunu nedeni ile yalnızca yerel işler ile
> ilgilenebildim bugün. Bu gece her ikisini de yapmaya çalışacağım.
> Bilginize...

İnanmayacaksınız ama evden de commit yapamıyorum. Modemin 445. portuna hiç
durmadan paket geliyor. Benim bağlantım sürünüyor :(. Son bir haftadır böyle
durum :(. Bu mesaj da muhtemelen sabaha size ulaşır. Commit ile birlikte.

--
Barış Metin