[Gelistirici] pisi-kga kullanıcıya uygulamanın anasayfasını da gösterse...

serdar soytetir sendirom at gmail.com
11 Mar 2006 Cmt 14:32:26 EET

Selam,
Şu anda Pisi-kga üzerinde sadece summary ve description taglarını
görebiliyoruz. Bir uygulamayı yüklemeden önce o uygulama ile ilgili daha
detaylı bilgi edinmek isteyen kullanıcı için arayüzümüzde hiçbir bilgi
vermiyoruz.
Örneğin yerelleştirilmesi bile gerekmeyen Hompage tagını buraya yazdırsak,
kullanıcı da bir tıklama ile gidip bakabilse nedr ne değildir, hoş olmaz mı?

Bu konuyu sanki diğer taglar için bir yerlerde tartışmıştık ama arşivi
taradım bulamadım. Enazından hompage'in arayüzde tıklanable olarak
görünmesini öneriyorum...

Not: Koskoca uluzilla orada duruyor da diyebiirsiniz bana, evet
haklısınız...
Oraya da girerim bu iyileştirme önerisini :)

Herkese Selamlar.
--
Serdar Soytetir