[Gelistirici] Re: [paketler-commits] r4898 - pardus-devel/applications/science/electronics/ktechlab

Furkan Duman coderlord at gmail.com
1 Mar 2006 Çar 16:33:48 EET

2006/3/1, S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>:

> Biraz düşündükten sonra buna katılmaya karar verdim :), daha önce -devel
> deposuna paket "derlenebiliyorsa konur" maddesini yazarken paketin paket
> yapılması ile işlevinin süreçlerini birbirinden ayırmak ve paket yapıcının
> çözemediği hatayı başka gelişticinin çözmesini sağlamak olarak düşünmüştük.
>
> Fakat bu düşünce "paket geliştiricisi yaptığı paketi bilmeli" kuralımız ile
Buna katılmıyorum. O halde benim hiçbir paketi yapmamam gerekirdi.
Çünkü şu ana kadar yaptığım hiçbir paketi tam olarak bilmiyordum. Pisi
paketi yapmak için guru olmak gerektiğini zannetmiyorum. Zaten sizler
bu sistemi bunun için tasarlamadınız mı? Kaldı ki sizler resmi Pardus
geliştiricileri, yaptığınız her paketi biliyor muydunuz?

> çakışıyor aslında. Paket geliştiricisi  yaptığı paketin sorunlarını
> çözemiyor, sorumluluğunu alamıyor ise o paketi yapmaz olur biter diye
> düşünüyorum.
Sorumluluğunu alıyorum ki yapıyorum değil mi? Daha paketi göndereli 12
saat bile olmadı. Çözemediğimi nereden çıkardınız. :)

> -devel deposuna paket "derlenebiliyorsa konur" maddesini "paket derleniyor ve
> beklendiği gibi çalışıyorsa" konur diye değiştirmeyi ve
> meren'in "çalışıyordan ne anlıyoruz" önermesini tartışmayı
> öneriyor/destekliyorum.
Anlaşılan kendime yandaş bulamayacağım. Ne yapalım? İstediğiniz gibi olsun...