[Gelistirici] Re: [paketler-commits] r4898 - pardus-devel/applications/science/electronics/ktechlab

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
1 Mar 2006 Çar 16:03:58 EET

Çar 01 Mar 2006 15:30 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Merhabalar,

>  Bana bu biraz saçma geldi açıkçası. Kaçamak yapmak için yasaların
> açıklarından faydalanmak gibi olmuş :)

Bence de, calismiyorsa, calisana kadar gelistiricinin kendi deposunda
surdursun gelisimini.

> Gerekiyorsa depo politikasını güncellemeli ve build edilebilmesinin yanına
> herhangi bir çakılma ya da uyumsuzluğa neden olmadan çalışabilmesi
> gerekliliğini de eklemeliyiz. Göndermeden önce bunların garanti edilmesi
> paketçinin sorumluluğu bence.

Katiliyorum,

>  Ama 'Bunun bir kriteri yok, bir uygulamanın ortaya koyduğu tüm
> fonksiyonları sağlayıp sağlamadığından emin olamayacağımız için "çalışıyor"
> diye adlandıramayız hiç bir şeyi,

O kadar uzun boylu degil, tamam her yeri calisiyor mu kontrol edilemeyebilir
ama 'calisiyor / sistemi birbirine katmiyor' yorumlari yapilabilir bence cogu
yazilim icin.

> build olması bu yüzden gerekli ve
> yeterli' diyorsanız bir daha tartışalım bu konuyu ve 'çalışıyor'dan ne
> anladığımızın tanımını gerekiyorsa biraz daraltıp çalışıyor olma koşulunuda
> depo politikasına ekleyelim bence.

Evet, 'paket depoda ama yerellestirme/bazi donanimlarda ses/ekran boyutu
sorunu cozulecek' ile 'paket depoda, ama ilk ekrani bile goremiyoruz,
elimizde bir segfault var ' ayri durumlar olmali :-)
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693