[Gelistirici] Re: [paketler-commits] r4898 - pardus-devel/applications/science/electronics/ktechlab

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
1 Mar 2006 Çar 15:30:59 EET

 Merhabalar,

On Wednesday 01 March 2006 07:52, Furkan Duman wrote:
> Derleniyor. Ancak run olmuyor. Çalıştırıldığında segm. fault veriyor.
> Depo politikasına göre derlenmesi yeterli öyle değil mi?

 Bana bu biraz saçma geldi açıkçası. Kaçamak yapmak için yasaların
açıklarından faydalanmak gibi olmuş :)

 Çalıştırmayacağımız/çalıştırılmayacak şeyi neden build edelim? Build etme
işleminin amacı çalışabilir bir uygulama elde etmek değil midir? Çalışmayacak
ama yine de build edelimler ile depoyu doldururursak yarın bir gün başımıza
iş açar bu.

 Gerekiyorsa depo politikasını güncellemeli ve build edilebilmesinin yanına
herhangi bir çakılma ya da uyumsuzluğa neden olmadan çalışabilmesi
gerekliliğini de eklemeliyiz. Göndermeden önce bunların garanti edilmesi
paketçinin sorumluluğu bence.

 Ama 'Bunun bir kriteri yok, bir uygulamanın ortaya koyduğu tüm fonksiyonları
sağlayıp sağlamadığından emin olamayacağımız için "çalışıyor" diye
adlandıramayız hiç bir şeyi, build olması bu yüzden gerekli ve yeterli'
diyorsanız bir daha tartışalım bu konuyu ve 'çalışıyor'dan ne anladığımızın
tanımını gerekiyorsa biraz daraltıp çalışıyor olma koşulunuda depo
politikasına ekleyelim bence.

 Geliştirici listesine gönderiyorum, fikirlerinizi ordan yazarsanız sevinirim.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren
 meren at uludag.org.tr
 http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing