[Gelistirici] DBUS API/ABI Bozma İsteği

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
30 Haz 2006 Cum 19:04:00 EEST

Cuma 30 Haziran 2006 18:59 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> KDE-3.5.4 ile birlikte dbus bağımlılığı 0.6.x serisine çekildi ve bir
> şekilde bu sürümü atlamak zorunda kalacağız yakın zamanda. Elimizde dbus
> yenisi ile api/abi uyumlu değil fakat bu değişiklik için depodaki paketler
> ek işlem gerektirmiyorlar sadece bir kısmının yeniden derlenmesi yeterli
> geliyor.
>
> playground altında bulunan DBUS'ı bugün biraz adam ettim, ve denemeye
> başladım. Uygunsa stable'a merge etmek istiyorum, bu uyumsuzluğu alpha
> öncesi gidererek daha sonra başımızın ağrımasını engelleriz diye
> [...]

bende dbus 0.6x var ve KDE 3.5 SVN'de hiçbirşey mount edemiyorum maalesef.
Elle mount ediliyor anca. dbus 0.5x ile de durum aynı. Ama dbus 0.6x'e geçmek
zorunda kalıcaz zaten Qt 4.2'de ona depend ediyor artık.

/ismail

--
日本のanimeは揺れる