[Gelistirici] DBUS API/ABI Bozma İsteği

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
30 Haz 2006 Cum 18:59:10 EEST

Selamlar;

KDE-3.5.4 ile birlikte dbus bağımlılığı 0.6.x serisine çekildi ve bir şekilde
bu sürümü atlamak zorunda kalacağız yakın zamanda. Elimizde dbus yenisi ile
api/abi uyumlu değil fakat bu değişiklik için depodaki paketler ek işlem
gerektirmiyorlar sadece bir kısmının yeniden derlenmesi yeterli geliyor.

playground altında bulunan DBUS'ı bugün biraz adam ettim, ve denemeye
başladım. Uygunsa stable'a merge etmek istiyorum, bu uyumsuzluğu alpha öncesi
gidererek daha sonra başımızın ağrımasını engelleriz diye düşünüyorum.

Hele bir KDE-3.5.4 çıksın o zaman güncelleriz yaklaşımı gereğinden fazla
pakette değişiklik gerektireceği için bunun yerine hemen merge edip çıkacak
sorunları ne kadar erken görürsek o kadar güzel olur diye düşünüyorum.

Ne yapayım?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>