[Gelistirici] beagle & kerry re-spin

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Haz 2006 Çar 15:48:22 EEST

Çarşamba 28 Haziran 2006 15:20 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Fakat Kerry'nin nasıl adam gibi çalıştığını çözemedim ben
> daha :). Tamam çok güzel indexliyor, preformans sorunu da yok ama bulduğu
> tüm dosyaları kwrite ile açıyor (mail, kopete yazışmaları, html dosyaları,
> vs.) bu da pek işime yaramıyor tabi... :).

Bu sanırım beta2 ile ilgili bir sorun, stable sürümünde (1.0.9 gibi bişeydi)
mailları kmail , html'leri ise konqi ile açtığına eminim. Olmadı ona döneriz
ya da mime problemini çözeriz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/