[Gelistirici] beagle & kerry re-spin

Barış Metin baris at pardus.org.tr
28 Haz 2006 Çar 15:20:33 EEST

Çarşamba 28 Haziran 2006 15:16 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Salı 27 Haziran 2006 16:51 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Kerry&Beagle'ı öntanımlı açık getirmek yerine Kaptan'a bir sayfa daha

Ön tanımlı ekleyelim dediğim acl'di aslında :).

> ekleyerek "masaüstü arama motoru açık olduğunda size __ sağlar, ancak
> performansta %__ yavaşlamaya yol açabilir" diye bir not ile seçimli yapsak
> nasıl olur?

Olur tabi... Fakat Kerry'nin nasıl adam gibi çalıştığını çözemedim ben
daha :). Tamam çok güzel indexliyor, preformans sorunu da yok ama bulduğu tüm
dosyaları kwrite ile açıyor (mail, kopete yazışmaları, html dosyaları, vs.)
bu da pek işime yaramıyor tabi... :).

--
Barış Metin