[Gelistirici] beagle & kerry re-spin

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Haz 2006 Sal 16:45:08 EEST

Salı 27 Haziran 2006 16:39 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Zaten merge edildi ancak bir iki kelime etmek istedim. Ben Beagle ve
> Kerry ikilisini çok sevdim. Masaüstü arama ihtiyacımızı karşılayacak
> uygulamalar. 1.1 içinde gelmesi tercihim olurdu.

Öntanımlı gelmeyebilir ama artık depoda isteyen kurabilir.

> Kerry'nin biraz daha gelişmeye ihtiyacı var gibi görünüyor. Uzun süren
> sorgularda GUI yanıt vermiyor. Ancak her iki uygulama da kararlı
> duruyor.

Beagle yavaş cevap veriyor aslında orada

> Beagle daemon başlatıldığında sistemin attributeleri desteklemediği
> ile ilgili bir uyarı veriyor. FAQ sayfasında bu uyarı esnasında
> çalışma performansının düşebileceği söyleniyor. Sorun nerededir ve
> nasıl düzeltilir hiç bakamadım. Ancak buna rağmen bir performans
> sorunu da yaşamadım sanırım?

/etc/fstab'a diskin için acl ve user_xattr eklemen yeterli.

caglar at zangetsu ~ $ cat /etc/fstab
/dev/hda1       /       reiserfs        noatime,acl,user_xattr 0 0
/.swap  none    swap    sw      0 0
none    /proc   proc    defaults        0 0

gibi.
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/