[Gelistirici] beagle & kerry re-spin

Furkan Duman coderlord at gmail.com
27 Haz 2006 Sal 16:39:37 EEST

On 6/26/06, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:
> oluyor :P), heveslisi varsa deneyip beni durumdan haberdar edebilir
> mi, -stable'a merge etmeyi düşünüyorum.

Zaten merge edildi ancak bir iki kelime etmek istedim. Ben Beagle ve
Kerry ikilisini çok sevdim. Masaüstü arama ihtiyacımızı karşılayacak
uygulamalar. 1.1 içinde gelmesi tercihim olurdu.

Kerry'nin biraz daha gelişmeye ihtiyacı var gibi görünüyor. Uzun süren
sorgularda GUI yanıt vermiyor. Ancak her iki uygulama da kararlı
duruyor.

Beagle daemon başlatıldığında sistemin attributeleri desteklemediği
ile ilgili bir uyarı veriyor. FAQ sayfasında bu uyarı esnasında
çalışma performansının düşebileceği söyleniyor. Sorun nerededir ve
nasıl düzeltilir hiç bakamadım. Ancak buna rağmen bir performans
sorunu da yaşamadım sanırım?

Çağlar'ın eline sağlık diyorum.