[Gelistirici] Summary/Description/Typo

Barış Metin baris at pardus.org.tr
15 Haz 2006 Per 19:35:12 EEST

Perşembe 15 Haziran 2006 17:05 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Ben en son bunda karar kıldığımızı hatırlıyorum [1] bir seri güvenli
> tagımız vardı ve bunlar release arttırmıyordu?

Güzel hatırlıyorsun. Buradan da anlıyoruz ki, güvenli taglar o kadar da
güvenli değillermiş. Çeviriler ve diğer meta bilgilerin de ikili pakede
eksiksiz aktarılmasına ihtiyacımız varmış. Aynı mesajda bahsi geçen ChangeLog
dosyalarının gereksizliği gibi yanlış bir yöntemmiş bu güvenli tag tanımı,
fark etmemişiz/gözden kaçırmışız...

Dolayısı ile bu taglar zaten "güvenli" diye şimdi paketlerde sürüm
arttırmamasına gitmemek yerine ilgili paketleri bulalım ve paketlerin
sürümünü arttırıp işi çözelim diyorum. Eski bir yanlış yaklaşımı yanlış/hacky
bir çözüm ile çözmeye çalışmayalım. Bu sorun her sürüm öncesi (ve daha kötüsü
(!) ikili depoyu güncel tutmayı başarabildiğimizde daha dağınık bir şekilde
ve daha sık) karşımıza gelecek ve kötü bir çözüme mahkum kalacağız.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin