[Gelistirici] Summary/Description/Typo

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
15 Haz 2006 Per 18:04:10 EEST

On Thursday 15 June 2006 09:05, S.Çağlar Onur wrote:
> Perşembe 15 Haziran 2006 17:00 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Ben en son bunda karar kıldığımızı hatırlıyorum [1] bir seri güvenli
> tagımız vardı ve bunlar release arttırmıyordu?
>
> [1] http://liste.uludag.org.tr/pisi/2005-October/001400.html

 Tamam, Barış kızıyor ama ben de bundan bahsediyorum işte :)

 Bizim derdimiz, yani bu tartışmanın başlamasına neden olan mevzu işte bu
güvenli tag'lardaki değişiklikleri ikili paketlere paketleri -çok
afedersiniz- yeniden derlemeden sokma ihtiyacımız değil miydi? Ben de bunun
gerekliliğine inanıyor ve sessizcene diyordum ki, "bu işi buildfarm kodunda
her index oluşturulduğunda yapılacak şekilde eklemeyelim, buildfarm
sorumlusunun gerekli gördüğünde bu senkronizasyonu sağlayabileceği bir betik
olsun". Sustum ama artık ;)

 Ciao.
--

 A. Murat Eren
 meren at pardus.org.tr
 http://cekirdek.pardus.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing