[Gelistirici] pisi dosya işleri

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
15 Haz 2006 Per 00:03:10 EEST

Gürer Özen wrote On 14-06-2006 23:51:
> Çarşamba 14 Haziran 2006 23:37 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Barış sana açıklamıştı bu konuyu.

> Çağlar tabiki. Actions api, yüzlerce paket ve paket hazırlamanın bu kadar
> kolay olmasını ona borçluyuz. Sonra da pisinin çeşitli hatalarını itinayla
> uğraşıp düzelten Barış ve Faik var. Meren sayesinde bir sürü abuk os modülü
> probleminden kurtulduk. Geliştirici listesindeki arkadaşlarımız üşenmeyip bir
> sürü test yaptı hata raporu girdi.
>
> XML spec file, ZIP binary format gibi tasarımları sen gelmeden çok önce
> yapmıştık.

> [...]

Benim yazdigim "db falan gibi kisimlar" var demek. Yani tamamen benim
yaptigim katkiyi yokettin, vay be.

Freshmeat'te account'umdan girip eklemistim. Demek bu da terbiyesizlik
oldu. Hadi bakalim.

Sana diyecek birsey bulamiyorum, su anda kimin terbiyesizlik yaptigini
sonradan anlarsin diye umuyorum, senin seviyene dusmuyorum gurer.
Yaziklar olsun.

--
Eray