[Gelistirici] pisi dosya işleri

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
14 Haz 2006 Çar 22:37:37 EEST

Gürer Özen wrote On 14-06-2006 22:15:
> Çarşamba 14 Haziran 2006 22:03 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Code size artmıyor, nereden çıkardın bunu?

toplam code size belki cok fazla degil ama artiyor, ve icinde olmasi
gereken modulden disari kayiyor. file type pisi'nin sorumlulugu.
files.xml de oyle. gereksiz hicbirseyin cagirilmayacagindan emin misin?

pisi'ye birsey yine ekleyeceksin herhalde her durumda yani? comar'a da
ekleyeceksin?

diger durumda sadece bu isin  yapilacagi yer olan atomicoperations.py'e
code eklenecek (en basit moduler olmayan haliyle) bunun daha basit
olacagi bariz degil mi?

bu arada mail'i okursan bu isi icin (moduler bicimde yapilsin vs.) comar
class'i kullanilmasina karsi olmadigimi da sanirim gorursun, hata
raporuna da bir goz at istersen. sadece onerinin gelistirilebilecegini
dusundum.

ben ilk seferinde bunun actionsapi'inin bir parcasi olabilecegini
dusunmustum, sonucta hmm, bu da bir tur "action" ama degisik bicimlerde
moduler yapilabilir, herseye eyvallah derim :)

> Benim adıma istek giremezsin, proje adına da karar alamazsın.

senin adina istek girmedim. buradaki tartismaya istinaden girdim. kendim
icin en azindan, cunku mailing list iyi degil bir istegi takip etmek
icin. senin yazdigin mail'i de cut and paste ettim. bunda bir sorun yok
gibi geliyor.

ayrica karar da almiyorum, ben fikrimi soyledim, bence bunu yapacaksak
dahi 1.1 de yapalim dedim. bence dedim birden cok kere. bu karar almak
degil.

bu sekilde sert cikmana da gerek yok, proje adina sen karar alabilirsin
anlamina mi geliyor dedigin? :D ben birsey istedigim zaman senin
uzerinde calistigin birseyde hata raporu girdim, yahut sana sordum.
tavir almak zorunda degilsin, sanki hayat memat meselesiymis gibi. senin
onerin varsa, benim de onerim var, bu normal degil mi? dedigin herseyi
okuyorum, sen de istersen okuma nezaketini goster.

saygilar,

--
eray