[Gelistirici] kopete 0.12

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
4 Haz 2006 Paz 18:48:21 EEST

Pazar 4 Haziran 2006 18:24 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Biraz önce kopete'nin 2 gün önce release edilmiş versiyonunu deneyeyim
> dedim ve arada libjingle'ında kopete içinde geldiğini ve desteğin (GTalk)
> açılması için sadece ortp paketinin gerekli olduğunu farkettim. Ortp
> toplamda ancak 100k'lık bir paket ve temiz bir şekilde kuruluyor/çalışıyor.
>
> Yeni kopete uzak mesajlarındaki menü karışıklığını giderdiği gibi birkaç
> yeni özelliğide yanında getiriyor.
>
> İtirazı olan yoksa ortp'yi depoya ekleyip kdenetwork içindeki kopete'yi
> yenisi ile senkron etmek istiyorum. Uygun mudur?

<bad>
kopete 0.12 branch'tan 2 aya yakın süredir kullanan bir insan olarak iki sorun
var :

- libjingle yalan, voice falan çalışmıyor, LC_ALL=C olayı olabilir bakmadım
- kopete 0.12'nin po dosyası yok, Türkçe'ye çevirmek zor olucak biraz.
</bad>

<good>
Jabber desteği süper :D
</good>

/ismail

--
An eye for eye will make the whole world blind