[Gelistirici] kopete 0.12

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Haz 2006 Paz 18:24:31 EEST

Selamlar;

Biraz önce kopete'nin 2 gün önce release edilmiş versiyonunu deneyeyim dedim
ve arada libjingle'ında kopete içinde geldiğini ve desteğin (GTalk) açılması
için sadece ortp paketinin gerekli olduğunu farkettim. Ortp toplamda ancak
100k'lık bir paket ve temiz bir şekilde kuruluyor/çalışıyor.

Yeni kopete uzak mesajlarındaki menü karışıklığını giderdiği gibi birkaç yeni
özelliğide yanında getiriyor.

İtirazı olan yoksa ortp'yi depoya ekleyip kdenetwork içindeki kopete'yi yenisi
ile senkron etmek istiyorum. Uygun mudur?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/