[Gelistirici] version.py hackish

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Haz 2006 Cmt 17:24:40 EEST

Cumartesi 3 Haziran 2006 17:15 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Bir sorun göremedim. Hep tarih verilmiş.

> Bir sorun göremedim. Hep sürüm-tarih verilmiş.
>
> vs. vs...
>
> Lütfen paket sahipleri kontrol etsin :).

Bunun yerine bir standarta oturtsak, en uygun öneri İsmail'in ki gibi geldi
ama bir değişiklikle, paketin repo versiyonu bir şekilde paketlenecekse bu
bir önceki sürümden büyüktür demek anlamına geliyor olmalı (aksi durumu
düşünemedim). O zaman versiyonu 1.2 olan A paketinin bugün snapshot'ını
1.2.20060603 ya da 1.2_20060603 şeklinde getirmek bir çözüm gibi.

Kimse mesela ffmpeg'in yarın bir sürüm çıkartıp adına 0.4 falan diyeceğini
garanti edemez :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/