[Gelistirici] version.py hackish

Barış Metin baris at pardus.org.tr
3 Haz 2006 Cmt 17:15:28 EEST

Cumartesi 3 Haziran 2006 17:07 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Cumartesi 3 Haziran 2006 17:04 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> caglar at zangetsu devel $ find -name pspec.xml | xargs grep "<Version>" |
> egrep "200[456]" | awk -F":" '{print $1}' | sort | uniq
> ./applications/emulators/wine/pspec.xml

Bu bir sorun yaratmamalı, yalnızca ilk sürümünde tarih verilmiş daha sonra
tutarlı olarak gitmiş. 1.0 deposunda 0.9.3 sürümü bulunuyor güncellemede bir
sorun çıkartmaz.

> ./applications/multimedia/dialog/pspec.xml

Burada hiç bir sorun olmamalı. Sürüm numaraları kendi arasında tutarlı (sürüm
no-tarih -> 1.0-20060221 gibi). Yalnız relase 2-3 "version upgrade"
comment'ine sahip olmasına rağmen aynı sürüm numarasını gösteriyor. 1.0
deposunda sürüm 3 bulunuyor. Sürüm 3'den 4'e güncellemek sürüm numarasındaki
tutarlılık nedeni ile bir sorun çıkartmaz.

> ./applications/multimedia/ffmpeg/pspec.xml

Sürüm numarasında bir tutarsızlık görmedim. Hep tarih verilmiş. Bir sorun yok.

> ./applications/multimedia/mplayer/pspec.xml

Bir sorun göremedim. Hep tarih verilmiş.

> ./applications/multimedia/win32codecs/pspec.xml

Bir sorun göremedim. Hep tarih verilmiş.

> ./applications/multimedia/x264/pspec.xml

Bir sorun göremedim. Hep tarih verilmiş.

> ./applications/multimedia/xvidcap/pspec.xml

Bir sorun göremedim. Hep sürüm-tarih verilmiş.

vs. vs...

Lütfen paket sahipleri kontrol etsin :).

--
Barış Metin