[Gelistirici] Paket isimlerinin 1.1'den önce sonlandırılması

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
2 Haz 2006 Cum 15:24:10 EEST

Koray Löker wrote On 02-06-2006 15:19:
> Cuma 2 Haziran 2006 15:13 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Tabii ki, böyle düşündüğünün farkında herhalde herkes... zaten birey düzeyine
> indirgemeyelim bence, ortadaki konu bir ortak dil yaratma konusu ve hepimizin
> birbirimizi anladığı ortak bir zeminde, tüm kullanıcılar tarafından
> anlaşılabilir bir dil yaratma çabasından bahsediyoruz. Tek tek hangi bireyin
> ne dediğine değil, toplamda ne dendiğine ve denilenlerin ne kadar ikna edici
> olduğuna bakıyorum ben. Mesajların gönderen bölümüne genelde sonradan
> bakıyorum...

Bence farkında değil insanlar bunun ve hatta son derece anlamsız ve
neredeyse çirkin yakıştırmalar yapıldı bana sadece "karşı çıkıyorum,
gereksiz buluyorum böyle bir değişikliği" dedim diye.

Anlaşılan hiçbir fikrimi söyleyemeyeceğim, o zaman bu tartışma simetrik
kurallara sahip değil ve ben böyle bir tartışmaya ortak olmam istemem.

Dil falan oluşturmuyoruz bu arada, konu zaten var olan bir dili doğru
kullanmak.

--
Eray