[Gelistirici] Paket isimlerinin 1.1'den önce sonlandırılması

Koray Löker loker at pardus.org.tr
2 Haz 2006 Cum 15:19:41 EEST

Cuma 2 Haziran 2006 15:13 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:
> Bu arada bir yanlış anlama olmuş sanırım. Ben karşı çıktım dedim böyle
> olmayacak ya da reddediyorum vs. demedim zaten diyemem diğer
> katkıcılardan daha fazla söz hakkım yok.
Tabii ki, böyle düşündüğünün farkında herhalde herkes... zaten birey düzeyine
indirgemeyelim bence, ortadaki konu bir ortak dil yaratma konusu ve hepimizin
birbirimizi anladığı ortak bir zeminde, tüm kullanıcılar tarafından
anlaşılabilir bir dil yaratma çabasından bahsediyoruz. Tek tek hangi bireyin
ne dediğine değil, toplamda ne dendiğine ve denilenlerin ne kadar ikna edici
olduğuna bakıyorum ben. Mesajların gönderen bölümüne genelde sonradan
bakıyorum...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->