[Gelistirici] svn tasma ve kga düzenlemesi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
1 Haz 2006 Per 16:50:24 EEST

Perşembe 1 Haziran 2006 16:27 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Eğer bağlantı isimleri değişecekse aynı anda yapalım, ben de web'den
> düzeltmeye başlayayım. Sesli düşünüyorum, son kullanıcının bu
> değişikliklerden haberdar olması için bir bir şeyler yapmak
> gerekir, sanırım onu Koray pardus-kullanicilari e-posta listesine
> yazarak halleder.
Hallederim de, son kullanıcı pisi'sine up deyince hissetmeyeceği bir
değişiklikten haberdar olmasın, aksi takdirde her yeniliği denemek isteyen
ama yok buildfarm sorunuydu yok bilmemneydi diye deneyemeyen zavallı
kullanıcılarımıza amiyane tabirle iyice gösterip vermemiş olacağız...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->