[Gelistirici] svn tasma ve kga düzenlemesi

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
1 Haz 2006 Per 16:27:15 EEST

Gürer Özen wrote On 01-06-2006 16:22:
> Perşembe 01 Haziran 2006 16:18 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Evet kötü tabi ama tertipli olmak da iyidir :)
>
> Bu arada, taşıdık ama isimleri yeni formata çevirmedik (user-manager vs).
> Linkleri güncellemeden evvel onu da yapalım, karar verildiyse?

Merhaba

Eray'ın karşı çıktığı noktada tasma'da bir açıklama kullanacağız, sanırım
bu yeterlidir, değil mi Eray'cım :) ?

Bu durumda son liste aşağıdaki gibi:

feedback-manager = Pardus anketi  (Pardus survey)
user-manager = Kullanıcı ekle ve kaldır (Add or delete users)
software-manager = Yazılım ekle ve kaldır (Add or remove software)
network-manager = Ağ ayarları (Network manager)
firewall-config = Güvenlik duvarı ayarları (Firewall configuration)
display-config = Ekran ayarları (Display configuration)
service-manager = Servis ayarları (Service manager)

Eğer bağlantı isimleri değişecekse aynı anda yapalım, ben de web'den
düzeltmeye başlayayım. Sesli düşünüyorum, son kullanıcının bu
değişikliklerden haberdar olması için bir bir şeyler yapmak
gerekir, sanırım onu Koray pardus-kullanicilari e-posta listesine
yazarak halleder.

İyi çalışmalar
Görkem