[Gelistirici] scorched3d ve opanal'de son durum.

fethi fethi at linux-sevenler.org
16 Tem 2006 Paz 15:45:11 EEST

Merhaba

Openal'den kaynaklan hatadan dolayi derlenmeyen scorched3d oyununu pardus 1.0
deposundaki http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.0/openal-20050504-1-1.pisi
paketi ile pardus 1.1Alfa altında sorunsuzca derleyip oynayabiliyorum.

# pisi it openal-20050504-1-1.pisi
Kurulum sırası: openal
openal paketi, versiyon 20050504, sürüm 1, inşa 1 kuruluyor
Program sonlandırıldı.
Dosya çakışmaları:
usr/include/AL/alut.h from freealut package
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

# pisi remove freealut
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kaldırılacaktır:
blender freealut
Devam etmek istiyor musunuz? (evet/hayır)e
blender paketi kaldırılıyor
Paket kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
blender paketi kaldırıldı
freealut paketi kaldırılıyor
Paket kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
freealut paketi kaldırıldı

 # pisi it openal-20050504-1-1.pisi
Kurulum sırası: openal
openal paketi, versiyon 20050504, sürüm 1, inşa 1 kuruluyor
Yeni orijinal versiyona yükseltiliyor
Paket kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
openal paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
Paket yapılandırılıyor
openal paketi yapılandırıldı
openal paketi yükseltildi
http://img213.imageshack.us/my.php?image=scorched3dpf6.png

tabi yukarıdan da anlaşılacağı üzere  scorched3d oyunundaki şuan ki freealut
bağımlılıklarını kaldırmak ve openal 20050504 sürümünü kurmak gerekiyor.
Olmazsa sürüm olarak 20050504 bağımlılığını veriyorum.(tabi bir de  freealut
conflict vermem gerekecek.)

Başarılar.