[Gelistirici] playground

Koray Löker loker at pardus.org.tr
14 Tem 2006 Cum 15:33:15 EEST

Cuma 14 Temmuz 2006 15:32 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> 4. desktop/kde/[pureline|qtcurve] için durum nedir?
Qtcurve 1.1 ile derlenemedi, ama yeni arayüz önerilerinden biri için gerekli,
düzeltilip merge edilmesi için biri sazı eline almalı...

Bunun dışında az önce Akgül köprüsünden geçerek UNAK (Üniversite ve Araştırma
Kütüphane/ci/leri Derneği) ile bir muhataplığımız oldu...

http://www.eprints.org/software/

adresindeki perl, mysql ve apache ile çalışan kütüphanecilik yazılımını
Pardus'ta kullanmak istediklerini söylediler... Sanırım yerelleştirme ile de
uğraşacaklar... ama ben perl, web ve yereli yanyana duyunca bir titredim...
Baksam ne anlayacağım diye çok incelemedim, Gökmen vs. birileri bu projeye
göz atıp, Pardus'la uyumunu inceleyebilir, mümkünse de playground'a bir
pisileyebilir mi? Adamlar da oradan derleyip denesinler, bakalım işlerini
görüyor mu vs. vs.

--
Koray Löker
<-- Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr -->