[Gelistirici] playground

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Tem 2006 Cum 15:32:35 EEST

Selamlar;

Şöyle bir playground/ gezisine çıktım, bu paketlerin geliştiricileri şu
konularda beni aydınlatabilirler mi?

1. Nero, mscorefonts ve AcrobatReader'ın lisansları bu tür bir dağıtıma izin
vermiyor olmalı, yanlış bilmiyorsam, bu paketleri depodan siler misiniz?

2. asus4acpi paketini deneyen var mı? Düzgün kararlıktaysa paketi merge için
paketi değerlendirecek edecek var mı?

3. desktop/kde/basket'in durumu nedir? Türkçelemesi bitmiş gibi görünüyor,
sorunu yoksa merge için paketi değerlendirecek var mı?

4. desktop/kde/[pureline|qtcurve] için durum nedir?

5. programming/languages/pascal/lazarus paketi ne durumda? sorunu yoksa merge
için paketi değerlendirecek var mı?

6. server/xinetd nin çalıştığını biliyorum, merge için paketi değerlendirecek
var mı?

Bu paketler dışında kalan ve playround'dan depoya alınması gerektiğini
düşündüğünüz paketler var mı? Varsa bunlar hangileri?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/