[Gelistirici] Alpha2

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
10 Tem 2006 Pzt 17:21:08 EEST

Merhaba,

Mon, 10 Jul 2006 17:16:51 +0300, Barış Metin <baris at pardus.org.tr> :

> Çok insanın yine kurmayı başaramayacağı bir sürüm çıkartmak doğru
> değil açıkcası. 3-5 kişi daha kursun hadi baştan deyip, bile bile
> "yine kurulmadı" demelerini görmek istemiyorum. Alpha1 ile bulduğumuz
> bu ciddi sorunların 1.1'in test edilmesini engellemesini istemiyorum.
> Karizmamız mı çizilir bilimiyorum ama durum budur.
Alfa2'yi duyururken hangi sorunu giderdigini yazariz olur, biter.
Sadece bu sorunu cozer, baska hata duzeltmesi icermiyor denir.

Patron sensin tabii ama henuz alfa1'i indirmemis, tum hafta icinde
alfa1'i indirip kuramayacak bir suru insana yazik olacak.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693