[Gelistirici] Alpha2

Barış Metin baris at pardus.org.tr
10 Tem 2006 Pzt 17:16:51 EEST

Pazartesi 10 Temmuz 2006 17:10 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Kacirdigin nokta insanlar su anda test edemiyorlar Alpha1'i.
>
> 3043 bug'ini atlamanin kolay yolu, kurulum sirasinda arada bir ctrl
> tusuna basin, ekran koruyucusu calismasin demek. 3045 icin ise bir
> cozum yok.

Hayır. Sorun ekran koruyucusu değil çünkü X/YALI kapanıyor ve 7 konsolda kalan
kullanıcı siyah ekran ile karşılaşıyor. Ekran koruyucusu ve ya güç denetimi
ile ilgili bir sorun değil bu yani.

> Anlamiyorum ki elimiz mi kirilacak, karizmamiz mi cizilecek bir iso
> yayinlasak. Insanlar ne guzel cabucak mudahale edip cozduler sorunu
> diyecekler, mutlu olacaklar.

Çok insanın yine kurmayı başaramayacağı bir sürüm çıkartmak doğru değil
açıkcası. 3-5 kişi daha kursun hadi baştan deyip, bile bile "yine kurulmadı"
demelerini görmek istemiyorum. Alpha1 ile bulduğumuz bu ciddi sorunların
1.1'in test edilmesini engellemesini istemiyorum. Karizmamız mı çizilir
bilimiyorum ama durum budur.

--
Barış Metin