[Gelistirici] Alpha2

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
10 Tem 2006 Pzt 17:13:29 EEST

Merhaba;

On Monday 10 July 2006 16:45, Barış Metin wrote:
> Pazartesi 10 Temmuz 2006 14:21 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

Onemli nokta burasi, bence oncelikle Alpha'nin ciddi sayilabilecek sorunlari
oldugunu biran once duyuralim. Duyururken alpha2 cikis tarihi muglak bile
olabilir hatta - "cuma gunune kadar cikarmayi dusunuyoruz" tadinda...

> [...]
> emin olamadığımız) bir iki düzeltme yapıyoruz PiSi tarafında. Çözüm biraz
> zaman alabilir, Python modülü zipfile (arşiv içerisinden dosya bir defada
> okunuyor ve büyük dosyalar için çok fazla bellek tüketiliyor --
> install.tar.lzma dosyaları OOo gibi paketlerde çok büyük) ile ilgili bir
> sorun sözkonusu. Bunu test edebilmemiz ve çözümden emin olabilmemiz için de
> biraz vakit gerekiyor.
>
> Bu düzeltmeler ile birlikte bir ISO hazırlayıp yalnızca geliştiriciler
> olarak test edelim (SVN hesabı olanlar olarak)...

Bu bolume de bir +1;

> Alpha2 için de Cuma gününü tarih olarak verelim. Bir saat içerisinde
> duyuruyu yapacağım, eğer ciddi bir itiraz olmazsa (bu sefer ciddiyim ;).
> Dur demek için doğru zaman :).

Durma.. :-)

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693