[Gelistirici] Alpha2

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Tem 2006 Pzt 12:05:52 EEST

 Merhaba,

> Önerim yalıdaki bu tek hatayı düzeltip bugün bir alpha2 yayınlamak
> cuma gününe kadarda bariz paket hatalarını (7-8 paket hatası
> yakaladım şimdiden), kalan yalı, pisi, çomar, package-manager,
> firewall-manager, service-manager v.s gibi bizim uygulamalarımızdaki
> hatalı öldürüp alpha3 çıkartmak

 Benim önerim de bu yönde olacak. Paket güncellemeleri olmadan, sadece
kurulumu tamamlamaya yetecek yali değişiklikleri ile bugün bir alpha2
yayınlayalım, böylece kurulumda başka hatalar varsa onları da
yakalamış oluruz. Paket hataları güncellemelerle giderebilir, ama
kurulum tamamlanamadığı için hataları yakalayamıyoruz, öğrenemiyoruz. Bu
önümüzdeki bir kaç gün de hata bildirimleri ile belli başlı sorunları
öğrenir düzeltmeler içeren yeni bir cd çıkarırız. Sonra da uzun bir
deneme sürecine gireriz diye düşünüyorum.

 Gürer'in söylediği ekran kararma hatası da çok önemli bir hata, ancak
sorunun nedenini bilemediğimiz için çözmemiz ne kadar sürer
bilemiyorum. Şimdi ona bakıyorum.

 Not1: Çağlar yine fikrini değiştirdi, o da böyle düşünüyor :P

 Not2: Yalı'da ki tek satırlık değişikliğin yapıldığı haliyle yeni iso
hazır. Eğer bu sorunu çözüyorsa çıkaralım kararı da alırsak hemen
çıkarabiliriz.