[Gelistirici] Alpha2

Ali Işıngör isingor at gmail.com
10 Tem 2006 Pzt 10:46:05 EEST

Çağlar,

Yazılımcı penceresinden bakıldığında bu karar değişikliğinde belki haklı
olabilirsin ama ben bu işe "pazarlama/pr/kullanıcı psikolojisi" açılarından
baktığımda bir an evvel windows kullanıcılarının hayal kırıklıklarını
önleyecek bir düzeltme sürümünün çıkarılması gerektiğini görüyorum.

Yeri gelmişken, bir başka görüşümü daha söyleyeyim. Eğer bu hata depoda
zaten düzeltilmişse (ki Barış öyle olduğunu söyledi), bir yeni sürüm daha
çıkarmanın önünde teknik bir engel yok demektir. Bu noktada Alfa2/Alfa3
kararının yazılımcılar/geliştiriciler ya da Barış Metin tarafından değil; bu
işin daha çok pazarlanması ve management'ı tarafında duran Erkan Tekman
tarafından verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Biliyorum, "langadanak" diye söylendiği için bu söylediğim yanlış
anlaşılabilir ama tekrar vurgulamak istiyorum: "Windows kullanıcılarının
daha kurulum aşamasında yaşayacakları bir hayal kırıklığını engellemek için
çıkarılacak bir ara sürüm; teknik bir sorundan çok, ürünün pazarlaması ve
marka imajıyla doğrudan ilgili bir konudur...."

2 kr.

Ali