[Gelistirici] Alpha2

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
10 Tem 2006 Pzt 10:43:38 EEST

Merhaba,

On Monday 10 July 2006 10:32, S.Çağlar Onur wrote:
> Pazartesi 10 Temmuz 2006 09:36 tarihinde, İsmail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> fikir değiştirdim :P, cumaya kadar halledebildiğimizi halledip cuma alpha2
> çıkartalım :))))))

Tuh :-)

Cumaya kadar halledebildigimizi halledelim gorusune katilmakla birlikte, bir
gun icinde hatasi duzeltilmis bir yeni bir alfanin yayinlanmasinin
kullanicilarda cok iyi bir etki birakacagini dusunuyorum..

Biz kendi aramizda bugunku alfa yokmus, hic olmamis gibi davraniriz, asil
alfa2 cuma gunu cikiyormus gibi yapariz :-P
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693