[Gelistirici] Pardus Kişiliği / Masaüstü iyileştirmeleri - %80 konusu :)

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
30 Oca 2006 Pzt 11:14:25 EET

On Sunday 29 January 2006 18:53, Ismail Donmez wrote:
> Paz 29 Oca 2006 13:01 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Eray Mandrake kullanma abi...

Istedigimi kullanirim, desktopimda pardus kullanamiyorum ne yazik ki, burada
silemeyecegim bir devel. environment'im var. Laptoplarda kullaniyorum pardusu
ayrica klavyem q layout eksik karakterler var qtr denilen absurd layout ile
kullanmam mumkun degil.

Operim,

--
Eray Ozkural (exa), Uludag Gelistiricisi
http://cekirdek.uludag.org.tr/~eray   http://www.kde.org