[Gelistirici] [Fwd: RE: [Pardus-teknik] Pardus-1.1]

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 12:55:24 EET

On Saturday 28 January 2006 17:45, A. Murat Eren wrote:
>  Bu durumda ben 1 ve 3'ü seçerdim. Bu da bizi bugzilla'ya yakın bir yerlere
> götürüyor sanırım. 2'nin de içinde olduğu herhangi bir seçim de bizi bir
> hata takip sisteminden ziyade bir forum'a götürür bence..

Bugzilla yeterli ama su andaki arayuzu eksik.

Neler eksik?

- Online help
- Wizard
- Web UI'da eksiklikler
- Ceviri, hersey turkce degil.

Wizard icin konusayim, Kde'deki gibi bir bug reporting wizard isimize yarar
mi?

Basit bir application "pardus hata bildirme araci" gibi birsey, basinca
gerekli bilgileri doldurup bugzilla sayfasina yonlendirebilir. Ne bileyim, bu
hata bildirme isinde bir takim iyilestirmeler olabilecegini dusundum.

Saygilar & sevgiler,

--
Eray Ozkural (exa), Uludag Gelistiricisi
http://cekirdek.uludag.org.tr/~eray   http://www.kde.org