[Gelistirici] [Fwd: RE: [Pardus-teknik] Pardus-1.1]

Barış Metin baris at uludag.org.tr
28 Oca 2006 Cmt 16:07:01 EET

Cumartesi 28 Ocak 2006 10:36 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Merhaba
>
> Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ben daha önce bir öneri getirmiştim, bana halen mantıklı geliyor. Alıntı
yapayım....

"""
Daha önce kullanmamış bir kullanıcı için hata bildirimlerinin Bugzilla
üzerinden yapılması gerçekten yorucu olabiliyor. Bunun için aklımda bir çözüm
var. Buradan açık edeyim belki üzerinde tartışarak geliştirebiliriz.

Hata bildirimleri için hata at uludag.org.tr, bugs at uludag.org.tr e-posta
adreslerini açabiliriz. Bu e-posta adresleri proje geneli hakkında fikri
olan, bugzilla kullanmasını ve çözüme yönelik, bilgilendirici hata raporu
yapmayı bilen geliştirici/gönüllülere atanır. Bu geliştiriciler hata raporunu
bugzilla'ya uygun bir biçimde girebilirler.

Burada bazı takip sorunları doğabilir yalnız. Hata ile ilgili daha fazla bilgi
istediğimiz zaman aynı patikayı geriye doğru işletmek durumunda da
kalabiliriz. Bu yüzden eklenen hatalarda orjinal hata raporlayıcısı CC
listesine eklenebilir belki.
"""

iyi çalışmalar,
--