[Gelistirici] [Fwd: RE: [Pardus-teknik] Pardus-1.1]

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
28 Oca 2006 Cmt 10:36:57 EET

Merhaba

Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

İyi çalışmalar
Görkem

-------- Orijinal Mesaj --------
Konu: 	RE: [Pardus-teknik] Pardus-1.1
Tarih: 	Fri, 27 Jan 2006 20:28:47 +0200
Kimden: 	akyil45 <akyil45 at gmail.com>
Cevapla: 	pardus-teknik at uludag.org.tr
Kime: 	<pardus-teknik at uludag.org.tr>

Yanlış anlaşılmasını istemem ama bazı konularda bende bu listenin veya
bugzilla nın bahsedilen görevi görmediğini düşünüyorum.

Daha önce bugzilla ya girdiğim bir öneriye gelen cevap burası forum
değil olmuştu. Bu tür cevaplar haliyle haklılık payı olsa bile insanın
şevkini kırabiliyor.

Bence zaten listelerin kullanımında baştan bir belirsizlik mevcut.

En basit fark ettiğim Uludağ listesinde baştan beri teknik konular
tartışılıyor. Halbuki teknik liste bu liste. Uludağ’da projenin
gidişatıyla ilgili şeyler paylaşılabilir.

Bende şöyle bir izlenim oluştu. Listeler genel olarak tüm kullanıcılar
arası iletişim için kullanılıyor. Geliştiriciler ile resmi iletişim
sadece bugzilla yolu ile oluyor.

Paket istekleri wikipedia ya girilsin deniliyor ama bence bu konuda hiç
kullanışlı gelmedi. Birçok kişi gibi bende bunu nasıl kullanacağımı uzun
süre bulamadım.

Tabi bunlarda geliştiricilerin yoğun çalışma içinde olmaları büyük etken
ama bilemiyorum. Geliştiriciler ile kullanıcılar ve yardımcı olmak
isteyenler arasındaki iletişim şekillerinin tekrar gözden geçirilmesinde
fayda olduğunu düşünüyorum.

İyi çalışmalar diliyorum.