[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

Gürer Özen gurer at uludag.org.tr
27 Oca 2006 Cum 13:32:48 EET

Cuma 27 Ocak 2006 11:31 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:

> - kicker seffaf olsun, ekranin altinin tumunu degil atiyorum %80'ini
> kaplasin

Ekran köşelerini kullanmamak (en hızlı tıklanabilecek yerler) ve panel
yüksekliği * genişlik * 0.8 pikseli ziyan etmek dışında neye yarayacak bu?

> -- Kurulum : ilk network ayarlari kurulumda yapilabilir gibi bir fikrim
> var, ama tartismak lazim ne getirir ne goturur.

Panel apleti hazır olunca yeterince erişilebilir ve otomatik olacak bu
ayarlar. Kurulumda yapmak için teknik bazı sorunlar da var, mesela ilgili
paketlerin açık halde boot imajı içinde olmaları gerekecek, o da cd'deki yer
sorununu arttırır.

> -- Acilis sureleri gercekten uzun, ama bu konuda gelismeler oldugunu
> duydum :-)

sıtey tüynd :p