Re: [Gelistirici] Depo Kuralları v.s

Furkan Duman coderlord at gmail.com
10 Şub 2006 Cum 19:34:18 EET

2006/2/10, S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>:
> Cuma 10 Şubat 2006 17:04 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Depo geliştiricileri bizleriz işte :), kategori sorumluları ise belli değil.
:) Ups. Ben paket geliştiricisi tanımına girdiğimizi sanıyordum. Depo
geliştiricilerini de her deponun müdürü gibi düşündüm niyeyse. :)

> Kategori sorumlusunun işi paket geliştirici olmanın dışında mesela
> applications.security için o kategorideki paketlerin kalitesini düzgün
> tutmak, geliştiricileri yaptıkları hatalar ile ilgil uyarmak, bunların
> düzeltilmesini sağlamak v.s gibi o kategorinin idaresini yapmak vs gibi
> şeyler.
Bunları da yazalım belgeye.

> Belgede yazıyor bunun cevabı, ABI/API değiştirmeyecek ve sürüm yöneticisinin
> (1.0'ın sürüm yöneticisi Barış) onayı alındıktan sonra depoya yeni paket
> eklenebilecek.
Barış'ın ismini de ekleyelim belgeye bu şekilde veya belgeyi genel
tutmak istiyorsanız, her sürümün sorumlularının isimlerini ayrı bir
alanda yazıp buraya link verelim.

> Şu anda kararlı depodanda el yordamı ile paket oluşturduğumuz için devel 2.
> sırada, build-farm'ı ayağa kaldıramadık/kaldıracak işler bir yöntem bulamadık
Şunu itiraf edene kadar amma sordurdunuz bana. :) Canınız sağolsun. O
da olur elbet.

Görüşürüz.