[Gelistirici] kchmviewer açıklaması ne olmalı...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
10 Şub 2006 Cum 11:50:04 EET

Merhaba,

Wed, 8 Feb 2006 23:21:02 +0200, Barış Metin <baris at uludag.org.tr> :

> CHM biçiminde kitaplar da dağıtıldığını gördüm. İçerisinde Windows
> yardımı ile ilgili bir bölüm bile yoktu o kitapların... Sonuçta bu
> bir dosya biçimi, nasıl KPDF'e "PDF Görünlüleyici" diye adıyla hitap
> ediyorsak bunun için de aynı yöntemi seçmeliyiz.
Bir de su var. Kullanicinin Kchmviewer'i genel kullanimi menuden acip
kullanmak seklinde degil; kullandigi uygulamada (Konqueror, Kmail, vs)
acmak istedigi dosyanin uzerine cift tiklamak seklinde olacak. Onemli
olan Konqueror'in o noktada ben bunu ne ile acacagim simdi seklinde
kakalak gibi kalmamasi, Kchmviewer da bunu sagliyor zaten.

Insanlar genelde bisiler "uretmek" icin programlarin kendisini acmayi
(menuden ya da masaustu simgesiyle) tercih ederken, sadece gormek icin
dosyanin uzerine cift tiklamayi tercih ediyorlar. Bu da benim iki
kurusluk deneyim paylasimim olsun.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693