[Gelistirici] kchmviewer açıklaması ne olmalı...

Barış Metin baris at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 23:21:02 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 16:19 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Değildir. Haklısın. Ancak Microsoft icadı bir nesnedir ve diğer
> platformlarda kullanıldığını görmedim. Kullanılamaz mı? Tabii ki
> kullanılabilir.

CHM biçiminde kitaplar da dağıtıldığını gördüm. İçerisinde Windows yardımı ile
ilgili bir bölüm bile yoktu o kitapların... Sonuçta bu bir dosya biçimi,
nasıl KPDF'e "PDF Görünlüleyici" diye adıyla hitap ediyorsak bunun için de
aynı yöntemi seçmeliyiz.

Windows yardım belgelerinin Pardus'da bir işi olmadığı gibi, o uygulama
windows yardım dosyalarını görüntülemiyor CHM biçiminde dosyaları
görünlülüyor. Bu uygulamayı Pardus deposuna ekleme nedenimiz de birinci
değil, ikincisi zaten...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin