[Gelistirici] PATH tanımı

Koray Löker loker at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 22:10:33 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 22:07 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:

>  Tartışmaların tümünü okudum, benim de aklıma bunun dışında bir öneri
> yatmadı.
Barış'ın fake'i tadı yakalamışın meren'im :))))) "sitenizi yıllardır okuyorum,
ilk kez yazıyorum" modunda hahahah

>  Meesele standartlar, tabular, kurallar filan değil. Mesele bizim
> sorunumuza çözüm olacak doğru yanıtı bulmaya çalışmak. İşi yanlış yerde
> çözmeye çalışmanın bir sürü öngörülemez side effect'i olabilir bizim için,
> bilirsiniz, hep böyle olmuştur.

Katılıyorum... ve lütfen benim yazdığım mesajdan teknik bilgileri soyutlayın,
benim derdim yöntem... her konuda aynı yerden yaklaşıyorum, "neden?"

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->