[Gelistirici] PATH tanımı

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 22:04:51 EET

Ahmet AYGÜN wrote On 08-02-2006 21:59:
> Çarşamba 8 Şubat 2006 21:38 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Bence kullanıcı hakları yönetimini anlayabilen herkes bu soruya "/sbin'i
> herkes çalıştırmamalı da ondan" cevabını verebilir. En azından ben böyle
> eğitildim.

Merhaba

Eğitimde verilen bilgi de, bu dizinin çıkış noktası da hatalı. Buraya zaten
/sbin ile ulaşabiliyorsun, kaldı ki ulaşabilmelisin. Üç gün sonra sunucu
sistemimiz
olacak, az çok eli Linux tutan birileri ifconfig'e erişmek isteyecek.

"Herkes çalıştırmamalı"nın çözümü burayı tamamen kapatmaktır, PATH'e
/sbin koymamak değil.

İyi çalışmalar
Görkem