[Gelistirici] PATH tanımı

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 20:21:50 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 20:13 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
> Koray Allah aşkına FHS nasıl bir şey ve Pardus'un FHS uyumlu olması için
> yapılması gereken ne kadar şey var biliyor musun ? Aylar önce FHS'i boş ver
> diyorduk şimdi FHS tutturdunuz. Bu ne şimdi ? Her şeye böyle ama Linux'u
> kolay hala getiriyorlar amanın durdursun biri bunları türünde bakıyorsunuz
> ?

Kimse FHS diye tutturmuyor yaw, sadece o klasörlerin ayrı olmasının bir amacı
var ve bu bir gereklilik diyorum. Ama eğer kolaylıktan, kullanımdan falan
anladığınız /sbin ve /usr/sbin'i PATH'e sokmaksa buyrun sokun sonra da
slashdot'a haber girin Pardus'u dünyanın en kolay kullanılan dağıtımı yaptık
hemde sadece "export PATH=${PATH}:/sbin:/usr/sbin" yazarak diye, bazı şeyleri
anlamakta gerçekten zorluk çekmeye başladım ben. Dertlerimiz bitti chm'ye ne
diyelim, path'de ne olsun konuşmaya başladık, hadi hayırlısı

P.S: denizlide tavuk falan mı yediniz hani kuş gribi, halisünasyon falan?

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/