[Gelistirici] PATH tanımı

Ismail Donmez ismail at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 20:13:47 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 20:08 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Çarşamba 8 Şubat 2006 20:02 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Evet, yapacaklarımızın tek ölçütü kolay, kolay tanımının tek kriteri de
> saçma sapan bir pazar anlayışı ve 10 sene önce var bile olmayan ve
> kriterlerinin kıymeti kendinden menkul bir işletim sistemi olması benim de
> çok canımı sıkıyor...

Koray Allah aşkına FHS nasıl bir şey ve Pardus'un FHS uyumlu olması için
yapılması gereken ne kadar şey var biliyor musun ? Aylar önce FHS'i boş ver
diyorduk şimdi FHS tutturdunuz. Bu ne şimdi ? Her şeye böyle ama Linux'u
kolay hala getiriyorlar amanın durdursun biri bunları türünde bakıyorsunuz ?