[Gelistirici] PATH tanımı

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
8 Şub 2006 Çar 15:34:44 EET

Merhaba;

On Wed 08 Feb 2006 14:27, Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Wed, 08 Feb 2006 14:07:44 +0200, Görkem Çetin <gorkem at uludag.org.tr> :

İsmail'e FHS'yi yemek konusunda, Gorkem'e de ne kolaylasitrsak kardir fikri
konusunda sonuna kadar katiliyorum fekat gel gor ki, biz diil kullanicinin
path'ine /sbin'i eklemek, kullanici login oldugu anda tum bilglerin bize
otomatik mail atilmasini saglasak da yine yapamayan kullanici yapamayacak..
Bugzilla'da root olmayi becermis, kosoldan yakaladiklarini gondermis hata
sahibi var, fakat lspci -vv yerine lspci -w (dublüve) yazmis :-)
Yani demem o ki, bozmayalim onlarca yillik gelenegi, cok bir isimize
yaramayacak - konsol actirdigimiz anda bir korku geliyor kullaniciya soldan
soldan (haksiz oldukarina dusundugumden degil), en basit iste bile hata
oluyor.

> Farkli bir onerim olacak. Boyle "debug" icin gelistiricilerin almak
> istedikleri belli bilgiler var. Soylediklerinin yani sira ddcxinfos,
> dmesg, lsmod, vs. Basit bir grafik arayuz olsa, bunlari calistirip
> ciktisini yine grafik arayuzde gosterce, kullanici oradan kopyalayip
> yapistirsa? Pardus Inceleme Hedesi falan gibi bir ismi olabilir.
> Girisine de, bilgisayarinizda problem varsa bu bilgilerle gelin diye
> yazilabilir.

Eninde sonunda boyle birsey gerekecek, hem şık da durur, ben de buna bir oy
veriyorum.

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693