[Gelistirici] [Fwd: [Pardus-kullanicilari] Firefoxda küçük bir sorun]

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 00:10:25 EET

Salı 7 Şubat 2006 23:15 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> On Sal, 07 Şub 2006, Görkem Çetin wrote:
> Firefox'un -install-global-extension gibi bir seçeneği var, xpi ları
> shell'den kurmak için. [2] Denedim kullanmayı ama bu da garip bir şey (TM),
> çözemedim nereye, ne yaptığını. Bir şeyde kurduramadım bununla.

çalışan cd'de ff'i yamalamış ve extension install etmek için x'i init
etmemesini sağlamıştık, böylece insatall-global-extension ile buildtime'da
eklenti ekleyebiliyordur, o zaman tr.xpi'ı koda gömmek yerine bu şekilde
kuruyorduk, gene aynı yöntemi tercih edebiliriz fakat yanılmıyorsam 1.5 ile
artık eklenti install etmek için register etmeye gerek kalmadı, smart hede
bişiy dedikleri bi yöntemle xpi içeriğini chrome içinde bir klasöre açmak
eklenti için yetiyordu gibi birşeyler okuduğumu hatırlıyorum zaten bu yüzden
o yamayı 1.5'e taşımadım. Araştıralım gerekiyorsa yamayı taşırım...

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/