[Gelistirici] "Daha Fazla Uygulama" kayıp

Pardus Oyun pardusoyun at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 19:31:27 EET

Ben hangi program gitti , hangi program gitmedi ayrımı malesef yapamıyorum.
Örnek olarak gvidcap gitmiş.

Şöyle örnek vermem gerekirse Grafik Programları menüsün de baya bir
yazılımım vardı. Gerek contrib den kurduğum , gerek resmi depodan kurduğum
ve gerekse kurulu gelen. Ama şu an 8 yazılım görüyorum.

Ben çok oyun ve program deneyen biriyim. Program isimlerini aklımda
tutmuyorum. Bu nedenle menüden erişiyordum. Örnek olarak aklıma gelen Nvu ve
kcolorchooser

Bu durum bana hoş gelmedi. Orada ismini görmediğim programın sistemde kurulu
olduğunu unutuyorum. Geçen gün gvidcap'ın ismini hatırlayamadım. 2.5 saat
aradım. Xvidcap diye buldum sitesinde. xvidcap yazıyorum komut çalıştıra ama
değişen birşey olmuyor. Meğerse çalıştırma komutu gvidcap mış.

RC sürümü 2007 sürüme güncelledikden sorna sistemde başka enteresanlıklarda
oldu. sysinfo'nun çalışmaması gibi , açılışta KDE medya yöneticisi
çalışmıyor hatası vermesi gibi değişik hatalar meydana geldi. Tabi hepsi
için hata.pardus.org.tr adresine hata kaydı bırakıyorum.

İnşallah her güncelleme sonunda böyle şeyler tekrarlamaz.

Erkan Tekman'a katılıyorum. Bazı konular yolunda gitmiyor galiba.

Lütfen sistem menüsü altına Paket Yöneticisi kısa yolunu yeniden koyun.
Tasma içinden insanlara Paket yöneticisini açtırmakda zorlanıyorum.
Forumları okursanız bu konuda şikayet sayısı az değil.

Teşekkürler.