[Gelistirici] Kararlı depo politikası , Draft #1

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Ara 2006 Cum 03:12:58 EET

28 Ara 2006 Per 11:12 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Kararli depoya yeni paket girisi ile ilgili bir bolum yok. Fazla ek
> bagimlilik getirmedikce, depodaki mevcut paketlerde gereksiz guncelleme
> gerektirmedikce falan denebilir belki?

Kararlı depo bir platformdur, desteklediği belli bir donanım seti, belli bir
özellik kümesi vardır, Bu kümeyi sürekli arttırmaya çalışmak platformun
kararlığını ve bütünlüğü bozar. Her yeniliği, her güncellemeyi bu platforma
eklemeye çalışmak yeni bir dağıtım sürümünün çıkması demektir bu sebeple çok
gerekli olmadığı durumlarda kararlı depoda güncelleme yapmak yasaktır.

maddesinin bununda kapsadığını düşünmüştüm, ama haklısın daha açık yazmak
fayalı olacak :)

> Bir de "Depo Guncelleme Politikasi" basligi "Kararli Depo Guncelleme
> Politikasi" olacak degil mi? devel deposu icin gecerli degil bunlar.

Düzelltim.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/